• OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2250,82%38 336,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,11
  • OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2250,82%38 336,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,11
  • 01.07.15, 11:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamiraha nuumab väljaandeid

Võrreldes mulluse juuniga kasvas viie juhtiva ajalehe reklaamikäive 183 000 euro võrra ehk 17%, moodustades 1,2 miljonit eurot. Lehtede veebireklaami käive kasvas aga lausa 60%, kinnitas meediaekspert Toomas Leito.
Äripäev
  • Äripäev Foto: Raul Mee
Veebireklaamifirmade (Delfi, SmartAD, Neti, Adnet) käive suurenes 11%, kusjuures plussis oli ainult Delfi. Maalehe reklaamikäive jäi eelmise aasta tasemele.
Viie suurema lehe reklaamimaht kasvas juunis aasta varasemaga võrreldes 180 külje võrra ehk 23%, moodustades 943 külge.
"Superreklaamikuu," kommenteeris Leito. "Otsest põhjust nii heale tulemusele justkui nagu muud polegi, kui et reklaamiraha liigub ja toimetused teevad kõva tööd." Mõned reklaamiagentuurid on tema sõnul ajalehti süüdistanud isegi liigses agressiivsuses.
"Märkimisväärne on seegi, et lehed teenisid edukalt raha nii veebist kui paberkandjalt. Näiteks kasvas Äripäeva paberlehe reklaamikäive koguni 33%. Veebis tegi võimsa hüppe Postimees: 37%. Säärast „hullu panemist” pole ammu nähtud," rõõmustas Leito.
Reklaamikäibed kõigis tähtsamates segmentides näitasid mullusega võrreldes kasvutrendi: sisustus 80%, tervis ja reisid 24%, side ja telekommunikatsioon 17%, autod 16% ja reisid 9%.
Jätkuvalt on turuliider Postimees.
Mullusega võrreldes kasvas reklaamimaht Äripäevas 45%, Eesti Päevalehes 26%, Postimehes 20%, Õhtulehes 15% ja Eesti Ekspressis 1%.
Käive: Postimees 581 000 eurot (mullusega võrreldes kasv 20%), Äripäev 266 000 (30%), Õhtuleht 191 000 (12%), Eesti Ekspress 123 000 (0%), Eesti Päevaleht 100 000 (5%).
Käive paberkandjal: Postimees 321 000 eurot (mullusega võrreldes kasv 11%), Äripäev 171 000 (33%), Eesti Ekspress 123 000 (0%), Õhtuleht 101 000 (-4%), Eesti Päevaleht 100 000 (5%).
Võrreldes eelmise aasta kuue kuuga suurenes sel poolaastal reklaamimaht 586 külje võrra ehk 12%, moodustades 5572 külge. Käibe kasv oli 643 000 eurot ehk 9%, moodustades 7,8 mln eurot.
Reklaamimaht kasvas kõigis viies lehes: Eesti Päevaleht 30%, Äripäev 14%, Postimees 8%, Õhtuleht 5% ja Eesti Ekspress +5%.
Käive: Postimees 3,4 mln eurot (mullusega võrreldes +8%), Äripäev 1,7 (+12%), Õhtuleht 1,1 (+9%), Eesti Ekspress 0,8 (+2%), Eesti Päevaleht 0,7 (+14%).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 15:42
Sergei Astafjev ja Aleksandr Kostin: anname noortele sportlastele võimaluse treenida ja mängida kõrgemal tasemel
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (laen.ee, smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele